Ordinær generalforsamling 2016

Torben Johansen
Indlæg: 43
Tilmeldt: ons 13. dec 2006
Geografisk sted: T

Ordinær generalforsamling 2016

Indlægaf Torben Johansen » fre 1. apr 2016

Referat fra ordinær generalforsamling 30. marts 2016.

Følgende deltog i generalforsamlingen:
Tåsingegade 14: Torben Johansen, Melvin Thomsen.
Tåsingegade 22: Inge Nissen

DAGSORDEN:
1. Valg af ordstyrer og referent
2. Formanden aflægger beretning
3. Kassereren aflægger beretning.
4. Indkomne forslag.
5. Fastsættelse af kontingent
6. Valg af bestyrelse.
7. Valg af revisor
8. Eventuelt

Ad. 1) Valg af ordstyrer og referent:
Torben Johansen blev valgt til ordstyrer og Inge Nissen som referent. Torben konstaterede, at der var indkaldt til generalforsamlingen med varsel i henhold til vedtægterne og at generalforsamlingen i år blev afholdt inden 1. april. Indkaldelsen var udsendt til ejere/ejerforeningsformand med mail.

Ad. 2) Formandens beretning:
Formanden takkede for året, der var gået og havde i øvrigt disse bemærkninger:
Vores anlægsgartner Jørgen Rasmussen har solgt sit firma til DanJord A/S, hvor han og hans folk så arbejder fremover. Der er indgået en 3-årig aftale med DanJord på omtrent samme vilkår som tidligere. Vi har i årets løb fået udskiftet nogle af buskene i bedet over garagerne, desuden er et æbletræ, der ikke trivedes, udskiftet med et tulipantræ, og i trekanten ud mod Tåsingegade er der plantet en hængeblodbøg. Beboerforeningen (Inge og Torben) lagde krokus og påskeliljeløg rundt om hængeblodbøgen. Terrassemøbler, rækværket over garagerne og beskyttelsesplankerne i porten er blevet malet. Der skal udskiftes en planke i det ene terrassebord. Gårdlaugets hjemmeside er blevet opdateret – kig selv på http://www.gaardlauget.net.
Beboerforeningen udfører et stykke arbejde for fællesskabet. Alle er velkomne til at deltage – kig ned i fællesområdet kl. 11.00 den sidste lørdag i månederne fra april til september for at være med til at vedligeholde fællesområdet en time eller to. Første gang 30. april mødes vi dog kl. 12.30. Alle der bor i området, har et ansvar for at få Gårdlauget og Beboerforeningen til at fungere, så der stadig kan se flot ud i fællesarealet. Støt op om bestyrelsen, deltag i generalforsamlingen – og giv et nap med i beboerforeningen.
Formandens beretning eenstemmigt godkendt.

Ad. 3) Kassererens beretning:
Alle opgange har betalt, også de restancer, der var fra tidligere år, er betalt. Ud over de sædvanlige udgifter er der betalt for nye træer/buske og for opdatering af hjemmesiden. Der er oprettet netbank til foreningens bankkonto, så arbejdet er blevet lidt lettere.
Kassererens beretning blev eenstemmigt vedtaget.

Ad. 4) Indkomne forslag:
Der var ikke indkommet forslag.

Ad. 5) Fastsættelse af kontingent.
Det blev eenstemmigt vedtaget at fastholde kontingentet på 3.700 kr.

Ad. 6) Valg af bestyrelse:
Følgende blev eenstemmigt valgt:
Formand: Melvin Thomsen.
Kasserer: Torben Johansen.
Sekretær: Kresten Damgaard.

Ad. 7) Valg af revisor:
Inge Nissen blev eenstemmigt valgt.

Ad. 8) Eventuelt:
Man kan nu få hjælp til bekæmpelse af måger af Aarhus Kommune se http://www.aarhus.dk/maager, men efter det nye affaldssystem med nedgravede containere har vi ikke det samme problem som tidligere.

Mailadresser. Hvis din opgang får ny ejer/formand eller kasserer/administrator, så husk at sende en mail til Kresten Damgaard:
kresten-damgaard@mail.tele.dk
Oplys: navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.


Referent Inge Nissen.

Formand Melvin Thomsen og ordstyrer Torben Johansen har godkendt referatet den
31. marts 2016

Tilbage til "Beretninger og referater 2010 -"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst